Logowanie | Szukaj | Forum | Rejestracja | Regulamin
tubes.homeunix.com :: Forum :: Kącik Majsterkowiczów :: Lampy [Ustaw zakładkę] Chiński wzmacniacz Dared MP-7
Szukaj na forum | Nowy temat | Odpowiedz
Strona [1] z 1
MAPAJAK 24-11-2005 08:25 - - - Cytuj - Obserwuj


Coś nieruchawe to forum. Trzeba by go troszkę rozruszać.
Wczoraj stałem się posiadaczem pierwszego w życiu wzmacniacza lampowego - Dared MP-7 o mocy 2x 6W z jedną lampą mocy na kanał - chińską 6P3P. Lampa ta ma kształt gruszkowaty.
Jestem laikeim  w sprawie lamp, ale czy 6P3P nie powinna być kształtu cylindrycznego, a kształtu gruszkowatego to 6P3S, czy się mylę i nie ma to znaczaenia?
  
carramba 25-11-2005 08:55 - Napisz do autora postu - Cytuj - Obserwuj


Dołączył: 22-10-2005
Status: Offline
Szkło to tylko szkło. Przykładowo 6L6 Tungsrama i rosyjskie 6P3S dzięki róźnym bańkom na pierwszy rzut oka są całkowicie innymi lampami, a wkład mają identyczny

// co do forum... zapewne z czasem się rozwinie, miejmy nadzieje. poki co istnieje dopiero od jakieos miesiąca, wiec trudno oczekiwać tłumów odwiedzających
Zachęcam do rejestrowania się
  
MAPAJAK 25-11-2005 10:24 - - - Cytuj - Obserwuj


Czy wobec tego lampy 6P3P i 6P3S można stosować zamiennie.
  
carramba 27-11-2005 21:46 - Napisz do autora postu - Cytuj - Obserwuj


Dołączył: 22-10-2005
Status: Offline
tego nie napisałem, nie znam akurat tej lamy. Chinczycy nie wydaja katalogow, a sadzac po nazwie jest to w miare nowa produkcja
Zachęcam do rejestrowania się
  
Andrew 25-02-2006 17:27 - - - Cytuj - Obserwuj


z tego co wiem to jest odpowiednik 6L6G i mozna je zamienic tylko nie jestem pewien czy nie maja innych wyprowadzen
  
lampy 06-09-2010 19:57 - Napisz do autora postu - Cytuj - Obserwuj


Dołączył: 22-10-2005
Status: Offline
WZMACNIACZE Z LAMPAMI GM70.
GM70 to wspaniała lampa 125 W .Muzycznej może dać do 200 W.